http://www.example.com/foo.html 2018-06-04
تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

انواع مختلف تبلیغات را در این مطلب قرار است در این مطلب بازگو کنیم

وب سایت تخصصی فروش بک لینک

تبلیغات اینترنتی دارای انواع مختلفی است. تبلیغات اینترنتی یکی از استراتژی های مهم دیجیتال مارکتینگ است. با این تبلیغات بیشتر آشنا شوید.

انواع تبلیغات اینترنتی

با توسعه دنیای اینترنت و گستشرش آن در تمام دنیا، حال تبلیغات اینترنتی اهمیت و تاثیر گذاری بیشتری پیدا کرده است. امروزه نسبت به دهه گذشته تبلیغات اینترنتی ابعاد گسترده تری به خود گرفته است به طوری که می توان از ده ها شیوه تبلیغات موثر اینترنتی نام برد. تبلیغات اینترنتی یکی از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ است که برای هر کدام از روش های آن هدف خاصی مشخص شده است. مهم ترین اهدافی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن است بهبود فروش و افزایش شناخت مخاطبان نسبت به برند مورد نظر است. شاید بتوان مهم ترین چیز برای گرفتن نتیجه مطلوب از تبلیغات اینترنتی را داشتن یک استراتژِی تبلیغاتی دانست. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی را برای شما معرفی کنیم.

  • تبلیغات همسان یا Native

تبلیغات نیتیو، نوعی تبلیغات غیر متداول اینترنتی است که با فرمت های دیگری مانند تبلیغات بنری و متنی فرق دارد. تبلیغات نیتیو، تلاش می کند که نظر کاربران را با توجه به مشکلاتشان جلب کند. برای کسب درامد از تبلیغات نیتیو، راه های زیادی وجود دارد، که می تواند ساده ترین راه آن را ایجاد و مدیریت یک وبلاگ دانست.

شما می توانید در وبلاگتان، از موضوعات مربوط به صنعتی که در آن مشغولید محتوا منتشر کنید. تها به این اکتفا نکنید که یک محتوای تبلیغی جهت ارائه به مخاطب بنویسید، بلکه سعی کنید هر چیزی که می تواند برای کاربران مفید و جالب باشد، روی وبلاگتان قرار دهید، سپس با مهارت های سئو، ایمیل مارکتینگ و پرورش لید، آنچه را که می خواهید به مشتریان بالقوه ارائه دهید را در محتواهایتان بگنجانید. این نوع تبلیغات بسیار هوشمندانه است چرا که نه تنها به صورت ناخواسته برای کاربر نمایش داده نمی شود بلکه هر فرد تبلیغی را مشاهده می کند که برایش ارزشمند است.

  • بازاریابی از طریق موتور جستجو یا SEM

بازاریابی از طریق موتور های جستجو به خصوص گوگل به این منظور انجام می شود که در یک مدت زمان معقول و با هزینه ای مناسب – نسبت به انواع دیگر تبلیغات اینترنتی – نام برند تجاری شما توسط افراد زیادی دیده شود. این تبلیغت با یک آگهی و با استفاده از عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی صورت می گیرد. معمولا موتور های جستجو هزینه به ازای هر کلیک بر روی لینک شما هزینه ای دریافت می کنند.

نکته ای که در تبلیغات اینترنتی از طریق موتور های جستجو به ویژه گوگل اهمیت زیادی دارد این است که چه کلیدواژه ای برای نمایش تبلیغ انتخاب شود، چرا که تبلیغ شما وقتی نمایش داده می شود که کاربر کلیدواژه مد نظر شما را سرچ کرده باشد. به خاطر این که در موتور جستجوی گوگل رقابت برای گرفتن نخستین رتبه تبلیغات بالاست، قیمت هر کلیک برای برخی کلیدواژه ها بسیار بالا می رود.

  • تبلیغات بنری

شاید تعجب نکنید اگر بگوییم، تبلیغات بنری یکی از رایج ترین انواع تبلیغات است. در زمینه تبلیغات بنری، سیستم های تبلیغاتی زیادی برای ارائه خدمات وجود دارند. برای تبلیغات بنری، کافی است که در یکی از این سایت ها عضو شوید و بنر مور نظر خود را ثبت کنید. هزینه تبلیغات بنری هم مانند تبلیغات موتور های جستجو به صورت کلیکی و یا به ازای هر هزار نمایش دریافت می شود. گوگل ادز را می توان بزرگترین شبکه تبلیغات نمایشی دانست.

  • تبلیغات موبایلی و شبکه های اجتماعی

با وجود این که برای تبلیغات از طریق موبایل، راه های مخصوصی وجود دارد اما شما سعی کنید که تمام راه هایی که برای تبلیغات اینترنتی انتخاب کرده اید را با پلتفرم های مختلف گوشی های تلفن همراه تطبیق دهید. طراحی رسپانسیو، اثربخشی تبلیغات را بیشتر می کند و باعث می شود بازدید آن بیشتر گردد. در سال 2016 آمار های گوگل نشان داد که ترافیک گوشی های موبایل از رایانه ها بیشتر شده است این یعنی وقتش رسیده که روی تبلیغات موبایل نیز سرمایه گزاری کنید.

شبکه های اجتماعی تبدیل به یک بخش مهم از زندگی ما شده اند که اکثر آن ها نیز از طریق تلفن همراه در دسترس اند. شبکه های اجتماعی می توانند به شناخته شدن برند شما و یافتن مشتریان باقوه کمک کند. از مهم ترین شبکه های اجتماعی که تبلیغات در آن ها موثر است، فیسبوک، توییتر و لینکدین هستند. این شبکه های اجتمای دارای پلتفرم تبلیغاتی خاصی اند که می تواند به شما در رسیدن به اهداف کمپین های تبلیغاتی تان کمک کنند.



برچسب ها: ، ، ، ، ،

1 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه