http://www.example.com/foo.html 2018-06-04
سئو کارکیست؟ متخصص و یا کارشناس سئو کیست؟

سئو کارکیست؟ متخصص و یا کارشناس سئو کیست؟

شاید گاهی اوقات به این مسئله بربخورید که وقتی یکی از اقوام و یا هرکسی از شما بپرسد شغل شما چیست،برای پاسخ دادن به آن و اینکه به آن بگویید سئو کار هستید و بخواهید توضیحی مختصر درباره کارتان بدهید ، خیلی با ذهن خودتون کلنجار برید...!!!!
در ادامه این مطلب می توانید ادامه پست را مطالعه نمایید 

سئو کار کیست؟ کارشناس و یا متخصص سئو چه کسانی هستند؟!


شاید گاهی اوقات به این مسئله بربخورید که وقتی یکی از اقوام و یا هرکسی از شما بپرسد شغل شما چیست،برای پاسخ دادن به آن و اینکه به آن بگویید سئو کار هستید و بخواهید توضیحی مختصر درباره کارتان بدهید ، خیلی با ذهن خودتون کلنجار برید...!!!!

برای خودمم بارها پیش اومده که از من پرسیده شده شغل شما چیست و پس از پاسه به فرد مخاطب ، شخص مقابل توان درک شعل بنده را نداشت و حتی چندین بار هم برای ایشان توضیح دادم اما هیچ اثر بخش نبود...!!!! شاید بتوانیم به جای اینکه بگیم سئو کار هستیم به آنان بگوییم "" شغل من بهینه سازی رتبه سایت در گوگل میباشد""...خب این جمله کمی منطقی تر و قابل درک تر نسبت به واژه سئو می باشد.


سئو کار کسی است که بتواند طوری برای بهینه سازی سایت برنامه ریزی و پلن چینی کند که در اکثر موتور های جست و جو در یک سری کلید واژه های خاص در صفحه اول باشد و تا همیشه این مسئله ماندگار باشد...وقتی ببینیم رتبه سایت در موتور های جست و جو پایین آمده ، بدین معنی است که کسب و کار شما رقابت بیشتری با شما دارد برقرار می کند و شما باید تلاش کنید که بی رقیب بشوید...!!!

شما می توانید با استفاده از ابزار های رایگان وب مستر استفاده کنید و نحوه سئو شدن سایت های رقیب را بیابید...!!! اگر مطالب مارا دنبال کنید ، در مطالب بعدی به این سایت ها هم می پردازیم.
بدرود



برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ،

مطالب مرتبط:


1 نظر

  1. هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

    نوشتن دیدگاه